Glass Test ala SIA Sorbet!

2012-04-25 @ 17:03:09 • Kommentarer (0)PermalinkTester av mat/snacks/dryckTrackbacks ()

Jahopp då har jag raddat igenom alla SORBET glassar från SIA!

SIA gör lätt de bästa glassarna i SORBET då de inte alls känns isiga eller äckliga.

Kommer testat mycket gott framöver då jag håller på att öka i vikt just nu =)..

Här kommer Rankningarna av de 5 olika glassarna jag käkat under några få dagar!

SIA sorbet glass test utvärdering gott snacks godis

På första placering!!!

1.Sorbet Blåbär! som även är KRAV märkt & helt klart mest smak & godaste bärbitarna en kanonupplevelse känns även krämig & har mycket god smak av blåbär som känns!

2.På andra placering kommer hallon som även den är KRAV märkt! & har en krämig & god smak av hallon men tappar lite poäng då blåbär känns lyxigare & lite godare med mer smak.

3.Hmm Mango!!! helt klart god & svår att placera i listan, lägger denna på 3:e plats då blåbär & hallon är mer av favoriter i min smak! men för Mangoälskaren är denna en toppen SORBET  glass med tydlig smak av mango & kanongod!

4.Här kommer svartvinbär nae smaken finns där men inte tillräckligt & lite besk & inte alls lika krämig tyvär så en 4:e placering här!

5.Sista placering får fläder, för lite smak!, inga bär i glassen, inte krämig & det som gav mest minus var smaken som var lite väl smaklös men spetsade till det med kolasås som gjorde det hela mkt bättre men som helhet sämst i testet.

Slutord:Bra SORBET glassar som verkligen håller klass! inte isiga & kanonbra Sorbetglass dock tycker jag att de borde göra en med banansmak!!! *love bananas!*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback