Estrellas nya popcorn "test"

2012-04-18 @ 06:25:50 • Kommentarer (0)PermalinkTester av mat/snacks/dryckTrackbacks ()

estrellas nya popcorn

jahopp blev sugen på lite snacks på kvällen, mest på taco chips men situation blev att jag inhandlade Estrellas popcorn original hmmm aldrig gillat dessa då de är torra & inte smakar något...
Men köpet blev pga deras nya text på påsen STÖRRE & GODARE POPCORN!

Hmm till testet!
Hällde upp dem i en skål påsen har samma sstorlek men minskat till 65 gram, tror det är därför de gjort dem större faktist och godare smak???? hur? vet ej lika torra som vanligt tyvär...

Besviken & fick ringa över lite smör & olja + salt & skaka om i påsen så de fick sig en till piffning.
Ska man köpa INDIAN popcorn ska man köpa dem med cheddar smak!!! eller poppa egna faktist..

Eller som jag brukar säga gör en ny ide!!!!! lite mer fett & en ny smak ist man ska ju njuta!

Kolla min nya ide! på popcorn jag designat nedan! (Som jag visat i tidigare inlägg)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback