Lover of Indian popcorn cheddar

2011-12-17 @ 16:20:06 • Kommentarer (1)PermalinkProdukter Jag vill ha!Trackbacks ()

Som popcorn fantast gör jag både egna köper micro & färdiga i påsar.
Det som händer ofta varje vecka är att jag drar en påse Estrella Indian popcorn cheddar lätt de bästa på marknaden man köper färdigt i påse.

Men jag har alltid undrat varför de aldri gjort färdiga popcorn i Sourcream smak???
alltid när jag poppar själv så kryddar jag på en hel påse med sourcream & smör! yey så gudomligt!

Titta på min bil ide nedan att Estrella skulle fixa SOurcream i INDIAN sortimentet tycker 2 indianer ska bli 3!

Kommentarer

Postat av: Fritte

Det hade nog gått hem tror jag!

2012-01-22 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback